Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2012 19:52 - Влогърство
Автор: ivonab Категория: Забавление   
Прочетен: 1403 Коментари: 0 Гласове:
0



Добър Вечер хора, да, пак съм аз.Хехе.
Преди малко докато си мислих какво да пиша в днескашния пост гледах клипа на една влогърка и ми хрумна идея.
Нали всеки от вас си има поне един любим блогър и всеки ден следи/чете с интерес неговите постове (и аз си имам такъв).Добре, имате любим блогър,но имате ли си любим Влогър? :)
Аз си имам и то доста.Но най-забавен,интересен,смешен,"дебилен" и в някои моменти серизен ми е Ина a.k.a Wednesday Addams.Мога да я опиша с една дума - дебил.Да, сигурно сега си казвате, "Колко грубо,нали и е любимка".Всъщност, тя самата се определя така.И за нея това е смешна и едновремено странна титла.
До преди 2 месеца изгарях от желание да се зпаоная с нея.Беше толкова интересна личност!И това наистина се случи!Аз тренирам в танцува хип-хоп група The Center и по някаква случайност тя също.Аз съм от Русе,а тя от Пловдив.На 1 септември имаше летен лагер, организаиран от The Center.И тя беше там.Разделиха ни на 4 групи и всеки ден ни даваха team buildinhg задачи.Тя беше капитан на 4 група и аз попандах в точно тази група.И така се запонзахме и мога да твърдя,че дори сме приятелки.Много е готина!
http://www.youtube.com/user/WednesdayAdddams



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivonab
Категория: Лични дневници
Прочетен: 37152
Постинги: 9
Коментари: 16
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930