Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2012 17:58 - Как може да имаме такива VIP-ове?!
Автор: ivonab Категория: Забавление   
Прочетен: 1077 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 21.11.2012 19:39


Здравейте,това е първият ми пост и реших да коментирам най-"нашумялото" напоследък TV предаване - VIP Brother. Ще кажа само три думи - Mother of God!Не знам кой е сценарист и кой е правил кастинга (Ако изобщо е имало такъв,защото най-вероятно са гледали кой да изберат,та да стане по-голямо шоу),но ако това са VIP-овете на България,то тогава предпочитам да живея някъде другаде,където няма да ме слагат под общ знаменател с тези хора.Единствените хора,които са направили нещо за родината си,които наистина заслужават титлата VIP бяха Благой Иванов (Багата),Юлиан Константинов (Все пак е много известен оперен певец,макар че ми е неприятен),Кристина Патрашкова (страхотен журналист,но ме подразни с това,че наистина се оказа малко или много интригантка),Любен Дилов,Иван Ласкин,Соня Колтуклиева и до някъде Люси.ТОВА СА!Ако мога да попитам какво правеха останалите участници в това предаване?!Те ли трябват да са пример за децата нa моята възраст (11) и за всички хора?!Моля Ви,Златка дори не знае Европейските столици,и с какво е известна,с това,че e станала Мис Плеймейт,и с това че се е показвала гола по списанията ли?!Ами "тризначките",извинявайте много,но за мен са пълни селянки!(Съжелявам за начина ми на израз,но съм доста объркана)И нямам в предвид това,че да си от село е обидно,напротив,имам предвид,че са със селски манталитет.Както и да е,минало-заминало.Да,ама НЕ!Ето,че продължава и следващата велика поредица от тъжната истина за народа на нашата държава.All Stars,stars?!-Надали!Очаквам да видя всичкo в този формат,ама наистина ВСИЧКО!Каквото ще да става,аз съм направила своя извод.Продължавам да живея своя детски живот,защото какво по-хубаво от това,годините се изнизват,така че моето безгрижие няма да продължи толкова дълго и в един момент ще се озова в положението на един отчаян българин,който се чуди как да си изкара прехраната,но аз знам,че ще се справя и ще направя всичко възможно да имам хубаво бъдеще и да осигуря такова на своите деца.Благодаря,че прочетохте пост-а ми,ще ми е приятно да напишете по едно мнение долу в коментарите,защото ми е интересно какво мислите.Ще пускам постове всеки ден,така че ги очаквайте.Хайде Лека Вечер и със здраве,защото имам да взимам едно "интервю" за училищния вестник (Аз участвам в кръжок по журналистика,обожавам да пиша разни неща). :)



Гласувай:
2



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivonab
Категория: Лични дневници
Прочетен: 37282
Постинги: 9
Коментари: 16
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930